پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 130174
قيمت نفت ۴۵ دلار شد
تاریخ انتشار : 1393/10/23 12:14:44
نمایش : 1292
در پي گمانه‌زني بر سر افزايش توليد آمريکا، قيمت نفت با ديگر با کاهش ۱.۹ درصدي ۴۵.۱۸ دلار شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، به دنبال گمانه زني بر سر افزايش توليد نفت آمريکا، بار ديگر شرايط نابسامان بازار نفت وخيم‌تر شد و به کمترين رقم خود در ۵ سال و نيم اخير، يعني به ۴۵ دلار رسيد، اين در حالي است که گفته مي‌شود افزايش توليد آمريکا در هفته منتهي به ۹ ژوئن به ۳۸۴.۱ ميليون بشکه رسيده است.

در همين حال، وزير انرژي امارت گفت: به بالابردن ظرفيت توليد خود حتي باوجود بي ثباتي قيمت نفت ادامه خواهيم داد.

اين در حالي است که قيمت نفت تقرييا ۵۰ درصد از ارزش خود را از ژوئن سال ۲۰۱۴ ميلادي از دست داده و به کمترين ميزان خود از بعد از بحران مالي سال ۲۰۰۸ ميلادي رسيده است.

همچنين موسسه تحقيقاتي "گلمن ساچ" مي گويد: قيمت نفت نياز دارد تا به ۴۰ دلار در هر بشکه برسد تا بتواند دوباره بازار را به توازن برگرداند.

در بازار معاملات آتي، قيمت نفت با کاهش ۱.۹ درصدي روبرو شد. برهمين اساس، قيمت نفت وست تگزاس اينترميديت براي تحويل در ماه فوريه با ۸۹ سنت کاهش به رقم ۴۵.۱۸ دلار در هر بشکه رسيد و نفت برنت با ۱.۰۴ دلار کاهش يا ۲.۲ درصد تنزل به بشکه اي ۴۶.۳۹ دلار معامله شد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html